Betway ogłosił dwuletnie globalne partnerstwo z mistrzem La Liga Atlético de Madrid. Ta umowa zakłada, że marka gier online staje się oficjalnym partnerem bukmacherskim 11-krotnego zwycięskiego klubu piłkarskiego La Liga.
W wyniku tej umowy fani Atlético zobaczą znacznie więcej logo Betway. Jego branding będzie widoczny po stronie boiska na tablicach reklamowych LED na stadionie Wanda Metropolitano podczas krajowych i europejskich rozgrywek. Iñigo Aznar, dyrektor handlowy Atlético de Madrid, powiedział: „Bardzo zależy nam na naszej współpracy z Betway poza Hiszpanią. Jest czołowym globalnym graczem w swoim sektorze, który będzie stanowił ważne wsparcie dla strategii międzynarodowej ekspansji Klubu.
„Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy i uczynienie tego partnerstwa wielkim sukcesem zarówno dla Betway, jak i Atlético de Madrid”
Partnerstwo zapewni również Betway dostęp do graczy zespołu w celu uzyskania treści promocyjnych.
W komunikacie prasowym marka należąca do Super Group ujawniła, że ma już w planach produkcję treści społecznościowych i cyfrowych z udziałem graczy Atlético. Andy Werkman, dyrektor generalny Betway, powiedział: „Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że zostaliśmy oficjalnym partnerem bukmacherskim aktualnych mistrzów La Liga, Atlético de Madrid.
„Cieszymy się, że mamy umowę z jednym z największych klubów zaangażowanych zarówno w La Liga, jak i Ligę Mistrzów; dwa z najchętniej oglądanych zawodów sportowych na świecie”.
Ta umowa dodaje do i tak już bogatego portfolio sponsoringu Betway.
W lipcu marka podpisała trzyletnią umowę, aby zostać partnerem premium VfB Stuttgart, a także podpisała trzyletnią umowę z niemieckim klubem piłkarskim Bundesligi Eintracht Frankfurt, aby zostać oficjalnym partnerem bukmacherskim klubu.